Κυριακή 30 Αυγούστου 2009

Γυναικες και οι αντιδρασεις τους

1.Η φαση εχει ως εξης......μετα απο ενα εξαντλητικο σεξουαλικο γυρο για μενα(ολο λεω να μην ξανακανω σεξ πιωμενος,γιατι φτυνω αιμα μεχρι να ξεφορτωσω..),και μετα τα post sex γουτσου γουτσου και τις post sex χαριτωμενιες,εχω αραξει στο pc....αυτη αραχτη,τριβεται και τεντωνεται στο κρεβατι και γουργουριζει σαν γατουλα.....την κοιταζω καθισμενος στο pc....
Μαλακας:Τι ειναι μωρο μου???
Γυναικακι:Μμμμμμμμμ....
....Τι ηλιθια ερωτηση??? "Τι ειναι μωρο μου"....σε θελει εκει βρε μαλακα!!!!Σε ΘΕΛΕΙ!!!...και γω τι κανω το ζωαδι????...στρωνω φυλλο για χορτοπιτα...Ναιιι...ξερω!!!Εχεις αρχισει ηδη να αραδιαζεις μαλακιες τυπου:"εγω θα ειχα χυμηξει και θα την ειχα ξεπατωσει στο πηδημα!!"...ναι ρε μαλακα!!!κατι τετοιοι μαλακες χαλανε την πιατσα!!!Ποιος σου ειπε ρε παπαρα οτι εγω θα κολλαω βαρεα και ανθυγιεινα για να χυσει 15 φορες ακομα η γκομενα????Εγω δουλαρα δε γινομαι.......
Αραχτος οπως ειμαι,με το τσιγαρακι μου,τη γυναικα να γουργουριζει και να στελνει τονους φερορμονες (ετσι δε λεγονται ρε?)προς το μερος μου,ανοιγω το φακελο με τα downloads να ακουσω κανα κομματι απο τη δισκογραφια του Εlmore James,που μολις ειχε κατεβει......
Διπλο κλικ στο "It hurts me too"......μπαινει η blues-ια και σκαλωνω!!!!....ποσο τα λατρευω τα blues!!!!..πωωωω...εχω αραξει που λες, ακουω,κατεβαζω τον καπνο μεχρι τις φτερνες,και κοιταζω το pc αοριστα,με το βλεμμα το μισοκλειστο,που ενιοτε ειναι "γοητευτικο",αλλοτε "μυωπικο" και αλλοτε "νυστα" ή "μαστουρα",που δηλωνει οτι εχεις προσηλωθει ρε παιδι μου...κουναω το κεφαλι ρυθμικα και φαινεται σε ολο μου το ειναι οτι ΚΑΡΑΓΟΥΣΤΑΡΩ ρε πουστη!!!!....και λογικο ρε συ.....εκεινη τη στιγμη τα ειχα ολα!!!...και ερχομαστε στο θεμα....την αντιδραση ΤΗΣ!!!....
Αφου γουργουρισε και τριφτηκε στο κρεβατι,χωρις αποτελεσμα γι'αυτη,και αφου ειδε ποσο στ'αρχιδια μου ημουνα ,σηκωνεται....γυριζω την κοιταζω...Πφφφφ....ρε πουστη!!!δεν πιστευα στην τυχη μου!!!!....Ο αναλογιες της θανατηφορες....ερχοτανε πατωντας στον αργο σαγηνευτικο ρυθμο των Blues!!!!!.....εφτασε σε αποσταση αναπνοης,και με γυριζει βιαια προς το μερος της σαν να μου λεει "...Εδω τα ματια σου!!!"...ενστικτωδως εκανα κινηση να της γλειψω την απιστευτη ρωγα που στεκοτανε περηφανη στο κεντρο του υπεροχα καλοσχηματισμενου στρογυλλου και οσο πιανει η παλαμη μεγεθους,στηθους της,και τραβιεται....μου γυριζει πλατη....τωρα τα πραγματα σοβαρευουν....το αχλαδωτο της κωλαρακι,λικνιζεται με το groove,και το αιμα μου αρχιζω να το νιωθω πιο πηχτο και απο στοκο....."..Ρε μαλακα!!!!"...σκεφτομαι..."...την παιρνεις χαμπαρι οτι ζεις μεγαλεια???.."..."...Lapdance με τελεια μουσικη,και γυναικα
προσωποποιηση της καυλας!!!...ωωω μα την πουτανα την Αφροδιτη!!!"....με το που πηγαινα να αγγιξω, φφταπ !!σφαλιαρα στα χερια!!!....Χμμμμ....εκει καταλαβα το ποσο "σωστη" γυναικα ειναι...."σωστο" θυληκο!!!...σου λεει.....δε μου δινει σημασια ο παπαρας???...γουσταρει blues και joint περισσοτρο απο μενα???...τωρα θα δει!!!!.......
Αυτη,κυριες κ κυριοι,ειναι μια σωστη και υγιειης αντιδραση γυναικας....φανταζεσαι περιπτωσεις???θα μπορουσε να σε κραξει για το κλασιμο.Θα μπορουσε να ξενερωνε,να σε εκραζε,και να σηκωνοτανε να φυγει....ή απλα θα σου εσπαζε τα αρχιδια και θα σου το φυλαγε,για να σου το πεταξει στη μαπα,σε φαση τσακωμου....Οι Θεοι μου χαμογελασανε εκεινο το βραδυ.....(....θες και τη συνεχεια πουλακι μου???....τι νομιζεις οτι επακολουθησε του Lapdance????...λες να παιξαμε σκακι???....προτιμω "πλακωτο"...)

3 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχ, τα σπάσατε, κι εσύ, και η γυναίκα σου και ο Ελμορ!

    Απλά ενα εχω να πω, δεν προκειται ναξαναμπω να διαβασω το μπλογκ σου πρωι πρωι. Ανθρωποι ειμαστε!

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχαχα =) Ναι οντως, εχει δικιο η Δαναη...
    χααα κι εγω κοκκινησα τωρα. Τι νομιζες δηλαδη;
    Θα σκαλωσω; Εχμμμ.. Ειπαμε οι γυναικες ειναι
    μαλακισμενες, αλλα εγω δεν ειμαι μια κοινη γυναικα =)

    Μα την πουτανα την Αφροδιτη δηλαδη!!!

    Αχχχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και ειναι φερομονες χωρις "ρ" αναμεσα..;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή